Redakcja i korekta
Książki i e-booki
Jasna sprawa, korekta należy się jak psu buda. Proces wydawniczy najczęściej przewiduje minimum dwie korekty. Jeśli planujesz wydanie czegoś własnego, pisz do mnie śmiało, wszystko Ci wytłumaczę.
Artykuły i wpisy blogowe
Content marketing podbija sieć od dobrych kilku lat. Tworzymy treści na potęgę, ale by spełniały swe zadanie, muszą być poprawne i czytelne. Specjalistyczny artykuł na 12 tysięcy znaków może wyczerpuje temat, ale upewnij się, czy nie wyczerpuje też czytelnika błędami stylistycznymi i brakiem przecinków. 😉
Media społecznościowe
Facebook czy Instagram to często pierwsze miejsce, gdzie klienci trafiają na informacje o Tobie i Twojej firmie. Warto, by na publikowane tam treści (szczególnie te kluczowe dla biznesu) najpierw zerknęła profesjonalistka.
Landing page
Świetnie opisana oferta zasługuje na ostatni, korektorski szlif.
Czasopisma
Każdy tekst publikowany – niezależnie od tego, czy w druku, czy w Internecie – powinien przejść przez oczy korektora.
Materiały promocyjne
Rozdajesz klientom długopisy z grawerem? A może zamawiasz koszulki dla swojego zespołu? Jeśli pojawia się na nich tekst, to zwróć na niego szczególną uwagę, a jeśli nie masz pewności, czy wszystko jest poprawne, odezwij się do mnie.
Plakaty, banery
Co z tego, że zawiesisz ogromny baner na najwyższym budynku w mieście, jeśli znajdzie się na nim błąd, przez który klienci nie znajdą Twojej firmy?
Strony internetowe
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – a może „Jak Cię czytają, tak Cię poważają”? Błędy na stronie internetowej mogą podważyć profesjonalizm firmy. Zlecając przygotowanie serwisu, pomyśl też o korekcie. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by wprowadzić poprawki na już istniejącej stronie.
Lead magnet
Dajesz prezent za zapis na newsletter? Bezpłatne nie znaczy niedopracowane! E-book, checklista czy seria maili to teksty, którymi również chętnie się zajmę.
Umowy i regulaminy
O tym, że słowa mają moc, przekonał się niejeden człowiek szukający kruczków prawnych. Niefortunnie użyte sformułowanie może obrócić się przeciwko Tobie, dlatego jeśli tworzysz ważne dokumenty to oprócz konsultacji z mecenasem, umów się też z korektorem.
Ulotki
Sprawdzenie projektu przed wydrukiem kilku tysięcy sztuk to dobry pomysł, nie uważasz? Pal licho, jeśli literówka trafi się w zwykłym tekście, za to błąd w numerze telefonu czy adresie mailowym może Cię sporo kosztować.
Briefy
Brief jest ważny, prawda? Często to początek pracy z klientem. Pewnie zgodzisz się ze mną, że błędy ortograficzne / interpunkcyjne / językowe w takim dokumencie wyglądają nieprofesjonalnie. Korektę pliku zlecisz raz, a będziesz korzystać z niego latami.
Inne teksty
Tak naprawdę wszystko, co zawiera tekst i co pokazujesz innym ludziom, może przejść profesjonalną korektę.
Teksty na strony internetowe, serwisy www i landing page
Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy. Klienci szukają na niej informacji, dlatego wspólnie zadbajmy o to, by nie tylko znajdowali to, czego potrzebują, ale też by serwowane im treści były ciekawe, przyjemne w odbiorze oraz przyjazne SEO.
Artykuły i wpisy blogowe
„Content is the king” już od kilku lat. Treści publikowane regularnie na stronie internetowej spełniają wiele zadań: edukują odbiorców i pozytywnie wpływają na pozycję w wynikach wyszukiwania.
Wycena
Cena za tekst zależna jest od jego rodzaju, długości, przeznaczenia oraz tematu. Chcesz uzyskać wycenę? Napisz na adres: niestatystycznapl@gmail.com i opisz, jakiego tekstu potrzebujesz. Im więcej wiem, tym lepiej mogę przygotować się do wykonania zlecenia!
Audio
Wideo
Wycena
Cena wykonania transkrypcji zależna jest od rodzaju, długości i jakości nagrania. Chcesz uzyskać wycenę? Napisz na adres: niestatystycznapl@gmail.com i prześlij fragment lub całość nagrania.