Niestatystyczna

korektorka

Niestatystyczna Korektorka

Cześć! 
Mam na imię Agnieszka i jestem korektorką. Tworzę lepszą stronę Internetu: pomagam dbać o strony internetowe oraz o to, by słowa odzwierciedlały przekaz. Ze mną żaden błąd nie przestraszy Twoich czytelników. 🙂 

Oprócz tego lubię dzielić się “lifehackami” związanymi z całą działalnością w Internecie. Mam nadzieję, że treści, które tu znajdziesz, okażą się przydatne.

Dlaczego Niestatystyczna? To proste – studiowałam matematykę, dlatego świetnie odnajduję się w treściach technicznych i finansowych. Do tego mam sporo zainteresowań i chętnie poznaję nowe zagadnienia.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do kontaktu!

Co mogę dla Ciebie zrobić?

Redakcja i korekta

Poprawiam teksty od podstaw, sprawdzam sens logiczny użytych wyrażeń, poprawność gramatyczną i stylistyczną. Czepiam się wszystkiego! Niżej znajdziesz informację, jakie teksty mogę dla Ciebie poprawić.

Copywriting

Piszę teksty o różnorodnej tematyce i długości, głównie do użytku internetowego. Dbam o SEO, by treści dobrze się pozycjonowały.

Transkrypcje

Spisuję treść nagrań audio i wideo, mogę oprócz tego od razu wprowadzić poprawki redakcyjne.

Redakcja i korekta

Książki i e-booki

Jasna sprawa, korekta należy się jak psu buda. Proces wydawniczy najczęściej przewiduje minimum dwie korekty. Jeśli planujesz wydanie czegoś własnego, pisz do mnie śmiało, wszystko Ci wytłumaczę.

Artykuły i wpisy blogowe

Content marketing podbija sieć od dobrych kilku lat. Tworzymy treści na potęgę, ale by spełniały swe zadanie, muszą być poprawne i czytelne. Specjalistyczny artykuł na 12 tysięcy znaków może wyczerpuje temat, ale upewnij się, czy nie wyczerpuje też czytelnika błędami stylistycznymi i brakiem przecinków. 😉

Media społecznościowe

Facebook czy Instagram to często pierwsze miejsce, gdzie klienci trafiają na informacje o Tobie i Twojej firmie. Warto, by na publikowane tam treści (szczególnie te kluczowe dla biznesu) najpierw zerknęła profesjonalistka.

Landing page

Świetnie opisana oferta zasługuje na ostatni, korektorski szlif.

Czasopisma

Każdy tekst publikowany – niezależnie od tego, czy w druku, czy w Internecie – powinien przejść przez oczy korektora.

Materiały promocyjne

Rozdajesz klientom długopisy z grawerem? A może zamawiasz koszulki dla swojego zespołu? Jeśli pojawia się na nich tekst, to zwróć na niego szczególną uwagę, a jeśli nie masz pewności, czy wszystko jest poprawne, odezwij się do mnie.

Plakaty, banery

Co z tego, że zawiesisz ogromny baner na najwyższym budynku w mieście, jeśli znajdzie się na nim błąd, przez który klienci nie znajdą Twojej firmy?

Strony internetowe

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – a może „Jak Cię czytają, tak Cię poważają”? Błędy na stronie internetowej mogą podważyć profesjonalizm firmy. Zlecając przygotowanie serwisu, pomyśl też o korekcie. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by wprowadzić poprawki na już istniejącej stronie.

Lead magnet

Dajesz prezent za zapis na newsletter? Bezpłatne nie znaczy niedopracowane! E-book, checklista czy seria maili to teksty, którymi również chętnie się zajmę.

Umowy i regulaminy

O tym, że słowa mają moc, przekonał się niejeden człowiek szukający kruczków prawnych. Niefortunnie użyte sformułowanie może obrócić się przeciwko Tobie, dlatego jeśli tworzysz ważne dokumenty to oprócz konsultacji z mecenasem, umów się też z korektorem.

Ulotki

Sprawdzenie projektu przed wydrukiem kilku tysięcy sztuk to dobry pomysł, nie uważasz? Pal licho, jeśli literówka trafi się w zwykłym tekście, za to błąd w numerze telefonu czy adresie mailowym może Cię sporo kosztować.

Briefy

Brief jest ważny, prawda? Często to początek pracy z klientem. Pewnie zgodzisz się ze mną, że błędy ortograficzne / interpunkcyjne / językowe w takim dokumencie wyglądają nieprofesjonalnie. Korektę pliku zlecisz raz, a będziesz korzystać z niego latami.

Inne teksty

Tak naprawdę wszystko, co zawiera tekst i co pokazujesz innym ludziom, może przejść profesjonalną korektę.

Wycena

Chcesz uzyskać wycenę? Prześlij próbkę tekstu na adres: niestatystycznapl@gmail.com i napisz o nim coś więcej – do czego ma służyć, gdzie będzie publikowany, czy będzie drukowany. Im więcej wiem, tym lepiej mogę przygotować się do wykonania zlecenia!

Copywriting

Teksty na strony internetowe, serwisy www i landing page

Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy. Klienci szukają na niej informacji, dlatego wspólnie zadbajmy o to, by nie tylko znajdowali to, czego potrzebują, ale też by serwowane im treści były ciekawe, przyjemne w odbiorze oraz przyjazne SEO.

Artykuły i wpisy blogowe

„Content is the king” już od kilku lat. Treści publikowane regularnie na stronie internetowej spełniają wiele zadań: edukują odbiorców i pozytywnie wpływają na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Wycena

Cena za tekst zależna jest od jego rodzaju, długości, przeznaczenia oraz tematu. Chcesz uzyskać wycenę? Napisz na adres: niestatystycznapl@gmail.com i opisz, jakiego tekstu potrzebujesz. Im więcej wiem, tym lepiej mogę przygotować się do wykonania zlecenia!

Transkrypcje

Audio

Wideo

Wycena

Cena wykonania transkrypcji zależna jest od rodzaju, długości i jakości nagrania. Chcesz uzyskać wycenę? Napisz na adres: niestatystycznapl@gmail.com i prześlij fragment lub całość nagrania.

Zajrzyj na blog:

Przerwa na reklamę…